Wie is Esther Hilgers?
De drijvende kracht achter H.O.A.B. is Esther Hilgers. Esther werkt gepassioneerd, in hoog tempo en met veel verantwoordelijkheidsgevoel. Creëren van overzicht is haar sterkste punt. Zij hanteert daarbij een duidelijke werkwijze zonder het persoonlijk contact met de klant te verliezen. Dat maakt haar werkwijze efficiënt en erg prettig.
Esther Hilgers; een creatieve duizendpoot
Rechts ziet u projecten die door H.O.A.B. inmiddels succesvol zijn afgerond. Ook kunt u het curriculum vitae van Esther Hilgers aanvragen via de contactpagina.
Wat zeggen klanten over Esther Hilgers?
Yda Vijfvinkel van Centrum Winkeliers Barendrecht"In het najaar van 2008 kwamen wij als activiteiten commissie van de Centrum Winkeliers Barendrecht in contact met H.O.A.B. Als activiteiten commissie kwamen wij door onderbezetting in tijdnood. Activiteiten organiseren voor een winkelcentrum bleek een nieuwe uitdaging voor H.O.A.B. En die wilde ze graag aangaan.
Na een eerste, uiterst plezierig verkennend gesprek zijn we van start gegaan met het organiseren van Kerst activiteiten. Daadkrachtig optreden van Esther leverde binnen korte tijd een goed draaiboek op. N.a.v. deze 'test case' is aan Esther haar organisatie de opdracht verstrekt om ook voor 2009 en 2010 een aantal consument gerichte evenementen te organiseren. De regelmatige brainstorm sessies die we houden zijn constructief en leveren goede gesprekken en mooie ideeën op."
Barbara Visser van de gelijknamige Pedicure-/schoonheidssalon
"HOAB: persoonlijk, gericht, inleving in de mens in de onderneming, jong en fris." En goed in het creëren van duidelijkheid in de chaos van administratie voeren."
Arjan van der Weijde van Innohealth
"In april 2008 hebben we de keuze gemaakt om een groot congres met internationale sprekers te laten organiseren door HOAB. Het bedrijf heeft de gehele organisatie van het congres, van het verzorgen en nabellen van mailings tot aan de zorg om een onvergetelijke indruk achter te laten bij sprekers en gasten.
Gekleed in de bedrijfskleuren van Reflectum stonden de gastvrouwen van HOAB onze klanten te woord en wisten ze de gastsprekers onopgemerkt te verrassen door een mooi aandenken aan het congres en de stad (Rotterdam) op de hotelkamers te bezorgen.
Het congres was het startsein van een marketing campagne om ons bedrijf en met name de methodologie onder de aandacht te brengen. HOAB heeft ons daar geweldig mee geholpen. Het zijn dames die weten van aanpakken, zich zeer flexibel opstellen en werkelijk de boel onder controle hebben. Humor, een goed zelfbeeld en een positieve instelling zijn kernwoorden die op het visitekaartje zouden mogen staan!"
"De afgelopen maanden heeft Esther Hilgers mij als persoonlijk assistent geholpen om de onderneming verder uit te bouwen. Van eenvoudige werkzaamheden tot aan de klussen waar echt ook marktkennis van belang is, ze heeft het voor ons klaar gespeeld."
"Met de komst van een vaste collega is Esther's interim rol langzaam afgebouwd. Ik weet echter zeker dat we in 2009 weer met Esther en haar collega's via HOAB zullen samenwerken. Een symposium en een aantal trainingen staan alweer in de planning."
Tamara Veldkamp van Deloitte
"Wij wilden graag een tweedaagse cursus organiseren voor een groep van 50 personen waarbij de thema's "Educatie en Teambuilding" bovenaan ons verlanglijstje stonden. Met deze informatie hebben wij Esther ingeschakeld en gevraagd of zij ons hiermee wilde helpen. Tot op de dag van vandaag een waanzinnig goede keuze geweest!
Het idee van Esther was om de groep in vieren te splitsen voor optimale concentratie tijdens de Educatieve workshops.
De eerste dag begon met twee Educatieve workshops voor alle vier de groepen. Daarna had Esther een Funworkshop geregeld die klassikaal werd opgepakt. Helemaal super! De middag bestond weer uit twee Educatieve worksshops, daarna hebben we met heel de groep heerlijk gegeten. In de avond waren er door Esther twee Teambuildingsworkshops geregeld en die waren echt gepast en waanzinnig goed.
De tweede dag hebben we in de ochtend businesscases moeten uitwerken en deze later op de ochtend moeten presenteren. Het thema van onze cursus was "To the next level". Esther kwam met het fantastische idee om deze tweedaagse cursus af te sluiten bij Indoorskydive in Roosendaal om letterlijk met z'n allen... to the next level te vliegen.
Hierbij willen wij Esther bedanken voor haar ideeën, inzet en enthousiasme. Mochten jullie nog twijfelen om Esther om te één of andere reden in te schakelen... niet doen maar geef het uit handen dan weet je zeker dat alles goed zal verlopen!"
Wie gingen u voor:
Financiële administratie
Ondersteuning bij het opzetten en verzorgen van de administratie. Verzorgen van jaarwerk en aangiften.Autorijschool Sharla
Beautiful Flower
BriCreative
DV Business Intelligence
Ilseva pedicure
Jeanette Snijders, Masseuse
Hiradi Pakketten service
Kapsalon Samigi
Multi Kidzz
Nanhoe Koeriers
N – Tire, Weddingplanner
Nishikigoi Centre Hoogvliet
Pedicure / Schoonheidssalon Barbara Visser – de Zeeuw
Raksha Koerier
Sanders Geveltechniek
Service en Adviesbureau Vogel
Stitch Bitch
Tien Massage
Wijnbar Vin Ecole
Way of Living Makelaardij
Zijdemans en Zn.
Zakelijke bijeenkomst
NEM Standard FaselOrganiseren van personeelsuitje voor 20 personen.
Centrum Winkeliers Barendrecht
Vanaf 2008 organiseren van vele evenementen in de winkelstraat de Middenbaan in Barendrecht. Verzorgen van nieuwsbrieven en notulen. Uitbreiden ledenbestand door middel van wervingscampagne.
Winkel Centrum Hoogvliet
Centrum Manager en verantwoordelijk voor alle communicatie, administratie, coördinatie activiteiten en deelname aan diverse overleggen met Deelgemeente.
Deloitte
Organiseren van trainingsdagen 2008, 2009 & 2010 met afwisseling in educatieve en informele workshops. Werven van tijdelijk personeel met een hoog niveau en verzorgen van alle administratie rondom de inzet.
DOOR Training & Coaching
Organiseren en standmanager tijdens diverse beursdagen. HR activiteiten en organiseren wervingsdagen. Eventmanager voor grote trainings- & workshopdagen met 250 deelnemers. Eventmanager voor interne activiteiten zoals sportdagen en sinterklaasfeesten. Voor klanten van DOOR een stadiontour georganiseerd en een galafeest.
Innohealth / Reflectum & Beating the Blues
Organiseren van 2 internationale congressen, 12 workshops en een 3 daagse cursus.
Management ondersteuning
Web ActiveOndersteuning op het gebied van onderhoud en communicatie op websites en nieuwsbrieven. Sparringpartner voor eigenaar en ondersteuning bij afspraken planning en bevestigingen.
Cordex Media Group
Het vullen, bijwerken en bijhouden van een digitale kalender op internet.
Innohealth / Reflectum & Beating the Blues
Vanaf de start van het bedrijf verzorgen van management ondersteuning totdat er geschikt personeel is gevonden.
Dutch Office Support
Secretariële werkzaamheden op locatie.
Executive Assistance Service
Diverse opdrachten, met name het toevoegen van informatie aan internetpagina's.
Vrijstaand Wonen
Vrijstaande huizen op website plaatsen.
Personeel nodig
DeloitteWerven van tijdelijk en vast personeel met een hoog niveau en verzorgen van alle administratie rondom de inzet.
Maaskoepel
Werven van secretarieel personeel.
Rijswijk Wonen
Invullen zoekopdracht voor tijdelijk personeel.